Modalitați de plată și livrare
1. Plata Produselor
Modalitățile de plată acceptate pe Website sunt următoarele: (1) plata în sistem ramburs; (2) plata cu card bancar; (3) plata prin transfer bancar; (4) plata prin PayPal; (5) plata prin Google Pay; (6) plata prin Klarna; (7) plata prin Revolut Pay; (8) plata cu card de cumpărături sau card de credit în rate egale fără dobândă. Utilizarea voucherelor se va face conform regulamentelor și/sau politicilor în baza cărora au fost acordate. Voucherele nu se pot cumula cu alte vouchere sau reduceri și nu pot fi convertite în bani (nu se poate solicita contravaloarea acestora). Pentru produsele disponibile prin Precomandă plata se poate face online cu card (Prin selectarea acestei metode de plată, suma nu va fi retrasă imediat din contul tău, ci doar va fi autorizată. Plata va fi efectuată automat doar în momentul în care produsul intră în stoc și este pregătit pentru livrare.) sau în sistem ramburs în urma expedierii produsului, după ce acesta va sosi de la furnizor.
- Plata în sistem ramburs la livrare
(cash/card)
La livrarea comenzii
prin curier rapid poți achita contravaloarea în sistem ramburs, cu numerar sau
prin card bancar (în limita a maxim 10.000 lei pentru persoane fizice și 5000
lei pentru persoane juridice), utilizând terminalul POS pus la dispoziție de
FAN Courier.
- Plata online cu card bancar la plasarea
Comenzii
Produsele comandate pe Website pot fi achitate online, cu card bancar, în momentul plasării comenzii.
NETOPIA (mobilPay)
Plata online prin card bancar este procesată în condiții de siguranță de către NETOPIA mobilPay, un operator autorizat de plăți online. Toate tranzacțiile efectuate pe site-ul nostru prin intermediul mobilPay sunt securizate și criptate conform celor mai înalte standarde de securitate (SSL/TLS). Nicio informație confidențială legată de cardul dvs. nu este stocată pe serverele noastre.
Modalități de plată acceptate:
- Carduri de credit/debit Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro;
- Plăți prin portofele digitale (unde este disponibil);
- Alte metode suportate de NETOPIA, în funcție de opțiunile afișate la finalizarea comenzii.
După finalizarea comenzii, veți fi redirecționat către platforma securizată NETOPIA pentru introducerea detaliilor de plată. Confirmarea tranzacției va fi comunicată imediat, iar comanda va intra în procesare. În cazul în care plata nu este autorizată sau apare o eroare, veți fi informat corespunzător și veți putea încerca din nou sau selecta altă metodă de plată.
PayU
Plățile efectuate pe site-ul nostru pot fi procesate prin PayU, un furnizor de soluții de plată electronică securizate și autorizate. Toate tranzacțiile sunt criptate și procesate direct de către PayU, fără ca datele dvs. bancare să fie accesibile sau stocate de către noi.
Metode de plată disponibile prin PayU:
- Carduri bancare Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro;
- Rate fără dobândă (în funcție de cardul utilizat);
- Internet Banking sau transfer bancar;
- Portofele digitale și alte metode conforme cu opțiunile disponibile în platforma PayU.
Servicii suplimentare PayU:
Pay by Click
Pentru plăți rapide și securizate, magazinul nostru oferă serviciul Pay by Click prin intermediul PayU. La selectarea acestei metode, îți dai acordul expres pentru salvarea securizată a datelor necesare plății. Informațiile cardului nu sunt stocate de către magazin sau PayU, ci exclusiv de instituția autorizată care procesează tranzacțiile. Ai posibilitatea de a dezactiva oricând această funcționalitate. Îți recomandăm să eviți activarea automată a autentificării pe dispozitive mobile partajate sau nesecurizate.
Pay on Time
Metoda Pay on Time permite efectuarea automată și periodică a plăților, în baza emiterii unei facturi noi de către magazinul nostru. Vei primi o notificare prealabilă cu cel puțin 2 zile înainte de fiecare tranzacție. Poți seta sau modifica în orice moment limita maximă de plată sau poți dezactiva serviciul direct de pe site-ul nostru. Magazinul nu va debita cardul fără acordul tău explicit, exprimat prin activarea acestei opțiuni. Toate plățile sunt securizate și procesate prin PayU.
Pentru finalizarea corectă a tranzacției trebuie să furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului. Indiferent de valuta pe care o ai în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb folosit de banca emitentă a cardului.
Dacă alegi plata prin card, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă (i.e. fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre părți nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm produsele, însă tu poți selecta o altă metodă de plată sau încerca din nou procesarea plății cu un card valid.
Te rugăm să ai în vedere că efectuarea plății online cu card bancar nu garantează Acceptarea Comenzii. În cazul în care Acceptarea Comenzii nu are loc în termenul de maxim 24 de ore, suma de bani plătită va fi restituită în contul tău, în cel mai scurt timp, în conformitatea cu politicile băncii Vânzătorului și ale băncii tale cu privire la procesarea plăților.
- Plata prin transfer bancar
Puteți efectua plata prin transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail odată cu Acceptarea Comenzii.
- Plata prin PayPal
Produsele comandate pe Website pot fi achitate simplu și rapid printr-un cont de PayPal. PayPal, lider mondial în domeniul tranzacțiilor online, îți permite să efectuezi tranzacții securizate pentru cumpărăturile online. Dacă nu ai un cont activ PayPal, vezi aici ce pași trebuie să urmezi: http://bit.ly/33oVOzH.
- Plata prin Google Pay
Serviciul Google Pay reprezintă modalitatea rapidă și simplă de a face plăți online cu cardul tău. Tot ce trebuie să faci este să îți înregistrezi cardul din aplicația de mobile banking a băncii tale emitente. Află mai multe detalii aici: https://pay.google.com/about.
- Plata prin Klarna
Împarte costul achiziției în 3 rate fără dobândă, ca să îl poți acoperi în timp. Prima rată este debitată la procesarea comenzii, iar celelalte 2 sunt debitate automat la fiecare 30 de zile de pe cardul de debit sau de credit pe care îl alegi. Cu Klarna, ai flexibilitatea de a cumpăra fără dobândă. Examinează cele mai recente achiziții și plătește orice sold rămas conectându-te la contul Klarna pe pagina https://www.klarna.com/ro/serviciul-clienti. Poți discuta și pe chat cu Serviciul clienți Klarna în aplicația Klarna. Pentru mai multe informații, te rugăm să consulți termenii și condițiile produsului.
- Plata prin Revolut Pay
Plătește rapid și sigur cu Revolut Pay, direct din soldul contului tău Revolut personal, fără a fi nevoie să introduci datele cardului. Revolut Pay funcționează ca un procesator de plăți integrat, oferindu-ți opțiunea de a utiliza Apple Pay, Google Pay (GPay) sau orice alt card de debit preferat. În plus, la fiecare tranzacție realizezi puncte de loialitate RevPoints, cu un multiplicator de 2x. Dacă nu ai încă un cont Revolut activ, află aici pașii necesari pentru a începe: https://www.revolut.com/ro.
- Rate egale fără dobândă
Pentru a putea achiziționa în rate este necesar să dețineti un card de credit de la una dintre băncile menționate mai jos. Nu se pot face achiziții în rate cu carduri de debit.
ING Romania - ING Credit Card
Cu ING Credit Card ai 12 de rate cu dobândă 0% pentru cumpărături online. Plata se efectuează integral, urmând să îți setezi ratele răspunzând la SMS sau direct din ING Home'Bank.
Activezi planul de rate simplu, din Home’Bank sau prin SMS:
În maximum 10 zile poți activa planul de rate simplu și rapid. Ai două opțiuni.
- Direct din Home'Bank -> Card de Credit -> Eșalonează
- Răspunzi la SMS-ul pe care îl primești după ce ai plătit cu cardul de credit
Dacă iei un ING Credit Card de 9.600 lei ai 0 lei comision analiză, 0 lei comision administrare linie de credit, 35 lei comision anual de administrare card perceput la începutul anului următor, 0% dobândă pentru plățile eșalonate în rate lunare și rambursate conform planului. Dacă retragi imediat în numerar toată suma vei avea dobânda 25,00% pe an, rată lunară 912,42 lei și DAE 28,07% iar într-un an vei da înapoi 10.949,09 lei. Exemplul este valabil până la data de 30 noiembrie 2024. Dacă ești prin cine știe ce colț de lume, folosește ING Credit Card și poți plăti cumpărăturile de peste 500 de lei în 3 rate egale, fără dobândă, în orice magazin vrei tu. Detalii pe ing.ro.
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile ING România pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Bonus Card de la Garanti BBVA
Liber la cumpărături
cu Bonus Card de la Garanti BBVA! Bonus Card de la Garanti
BBVA, primul card de credit cu cip din România, îți oferă posibilitatea de a
face cumpărături la orice comerciant din țară sau străinătate care afișează
sigla MasterCard, dar și de a refinanța cardul de credit de la altă bancă în
condiții avantajoase.
Beneficii la cumpărături:
- câștigi Bonus. Până la 10% din valoarea cumpărăturilor se întoarce în contul tău de fiecare dată când plătești cu Bonus Card de la Garanti BBVA
- cumperi Gratuit. Cu bonusul acumulat cumperi ce îți dorești din magazinele partenere (peste 5000 de magazine partenere)
- plătești în rate fără dobândă. Poți plăti în 2, 3, 4, 5, 6 sau 12 rate fără dobândă
- perioada de grație. Beneficiezi de 20 - 50 de zile perioadă de grație cu 0% dobândă
Beneficii la refinanțare:
- până la 12 rate fără dobândă SAU
- 10% discount din debitul refinanțat, plus 6 luni perioadă de grație
Pentru mai multe
detalii te rugăm să vizitezi www.bonuscard.ro sau
dă-ne un telefon la Alo Garanti, 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu
tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie).
Vânzătorul nu este
responsabil de promoțiile și costurile Garanti BBVA pe care acesta le poate
schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Banca Transilvania - Star BT
Plătește cu Star BT de
la Banca Transilvania beneficiezi de:
- până la 12 rate fără dobândă, pentru orice
plată, dacă alegi plata în rate
- 0.3% din valoarea cumpărăturilor în Puncte
Star, dacă alegi plata integrală
- perioada de grație de până la 56 de zile -
valabilă pentru toate tranzacțiile (plăți la comercianți - integral sau în
rate, ridicări de numerar, plăți de utilități, etc.)
Sunt incluse în
programul Star Card cardurile de cumpărături: Star Forte, MasterCard Forte,
MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star
Platinum, Visa Platinum, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver
Credit Card, Visa Flying Blue Classic și Visa Flying Blue Premium.
Nu ai încă Star Card?
Aplică acum pentru un card de cumpărături Star:
- în orice unitate Banca Transilvania
- online pe https://beta.bancatransilvania.ro
- telefonic la Call Center BT: 0264 594 337
- pentru rețele mobile sau din străinătate; 0800 80 CARD (2273) - din
rețeaua Telekom
Vânzătorul nu este
responsabil de promoțiile și costurile Banca Transilvania pe care acesta le
poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Credit Europe Bank - Card Avantaj
Folosind Card Avantaj
de la Credit Europe Bank poți plăti în 2 până la 6 rate fără dobândă, direct
pe website.
Cum poți obține Card
Avantaj?
- poți merge la orice sucursală Credit
Europe Bank
- aplici online pe www.cardavantaj.ro la secțiunea "Aplică acum"
- suni la CEBLine apelând numerele
0801.000.000 (apelabil din rețeaua fix Telekom) sau 0750.000.000
(apelabil din orice rețea) și soliciți emiterea unui Card Avantaj
Vânzătorul nu este
responsabil de promoțiile și costurile Credit Europe Bank pe care acesta le
poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Alpha Bank
Plătește cu cardurile
de cumpărături de la Alpha Bank România și ai până la 6
rate fără dobândă. Opțiunea de rate va fi afișată pe website-ul nostru în
momentul realizării tranzacției.
*Visa Gold EUR nu face
parte din programul de rate la parteneri.
Vânzătorul nu este
responsabil de promoțiile și costurile Alpha Bank pe care acesta le poate
schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Plata în rate 100%
online, fără card de credit, prin TBI Bank
Alături de TBI
Bank am implementat un sistem de plată în rate, care se poate accesa
direct de pe site-ul nostru, fără drumuri la bancă și fără card de credit.
Plata în rate obținute 100% online se adresează clienților (persoane fizice)
între 18 și 73 de ani și care au o sursă de venit impozabilă.
Pașii sunt simpli:
- selectezi ca Metodă de plată, varianta
"Plata în rate 100% online, fără card de credit, prin TBI Bank"
și finalizezi comanda
- vei fi redirecționat în pagina TBI.
Vei avea două
opțiuni de finanțare:
Pentru sume între
100 și 2.000 lei – poți
plăti în 4 rate fără dobândă. Prima rată se ia de pe cardul tău de
debit, când completezi cererea online; în cazul în care cererea de plată în
rate se respinge, suma reținută ți se returnează integral pe card în aceeași
zi.
Pentru sume între
2.000,01 lei și 40.000 lei –
poți plăti în 6 până la 60 de rate, cu dobândă de la 15%/an. Prima
rată se achită peste o lună.
1. Te identifici la
distanță pe baza cărții de identitate în original
2. Semnezi electronic
documentele, printr-un cod primit pe sms. Este nevoie să deții o sursă de venit
înregistrată la ANAF de mai mult de 3 luni (pensie mai mare de 1.125 lei,
salariu mai mare de 1.495 lei, venituri din activități liberale etc).
3. După aprobare, noi
îți procesăm cererea.
Pentru mai multe
detalii te rugăm să vizitezi tbibank.ro
Vânzătorul nu este
responsabil de promoțiile și costurile TBI Bank pe care acesta le poate schimba
sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
2. Livrarea
produselor
Livrare cu
FanCourier
Livrarea Produselor din Comanda acceptată de Vânzător prin e-mail se face prin curier la adresa menționată de Client în procesul de transmitere a Comenzii. În cazul în care Clientul solicită modificarea adresei, ulterior expedierii produselor, Vânzătorul va percepe o taxă de transport la nivelul celei practicate de firma de transport. Produsul va fi expediat împreună cu documentele însoțitoare impuse de legislația în vigoare. În cazul în care unul dintre Produsele achiziționate se află în Precomandă, coletul va fi livrat la momentul sosirii acestuia în stoc, chiar dacă restul Produselor din Comandă se află în stoc.
Livrarea Produselor
comandate online se face doar pe teritoriul României, prin firma de curierat
rapid FAN Courier:
- comenzile plasate până în ora 15:45 și
pentru care a fost transmisă Acceptarea Comenzii de către Vânzător se vor
livra în 24 de ore de la Acceptarea Comenzii
- comenzile plasate după ora 15:45 și pentru
care a fost transmisă Acceptarea Comenzii de către Vânzător se vor livra
în 48 de ore de la Acceptarea Comenzii
- comenzile plasate vineri, după ora 15:45,
sâmbătă și duminică se vor procesa în prima zi lucratoare și se vor livra
în 24 de ore de la Acceptarea Comenzii.
Pentru fiecare
comandă online se va aplica un cost de transport de 29.99 lei (TVA inclus),
care va fi afișat separat pe comandă și factură.
Livrare la FANbox
Lockerele FANbox
reprezintă o alternativă flexibilă de livrare și preluare a comenzilor online.
Opțiunea de livrare la FANbox este disponibilă pentru comenzile care conțin un
singur produs de mici dimensiuni și sunt achitate online cu card sau OP. Pentru
comenzile livrate la FANbox se va aplica un cost de transport care va fi afișat
separat pe comandă și factură.
Opțiunea de livrare la
FANbox nu este disponibilă pentru comenzile achitate ramburs, pentru produsele
aflate în campanii de tip buyback sau pentru produsele aflate la precomandă.
Livrare la easybox
Serviciul easybox
oferit de SameDay Courier este o modalitate modernă de livrare a produselor,
având o accesibilitate mai mare față de serviciile door-to-door. Opțiunea de
livrare la easybox este disponibilă pentru comenzile care conțin un singur
produs de mici dimensiuni și sunt achitate online cu card sau OP. Pentru
comenzile livrate la easybox se va aplica un cost de transport care va fi
afișat separat pe comandă și factură.
Optiunea de livrare la
easybox nu este disponibilă pentru comenzile achitate ramburs, pentru produsele
aflate în campanii de tip buyback sau pentru produsele aflate la precomandă.
În toate cazurile
timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în
stoc. Vă rugăm să consultați dispozițiile cu privire la Transmiterea și
Acceptarea unei Comenzi din secțiunea Termeni și Condiții de pe Website.
După livrarea
Produselor, îți recomandăm să verifici conținutului coletului, integritatea și
aspectul produselor și accesoriilor. Orice reclamație trebuie notificată în
scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea Produselor. Orice
reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.
Nu ne asumăm
întârzierile cauzate de activitatea firmelor de curierat. Termenele de livrare
pot fi decalate cu un interval de timp care este în afara controlului NYS
Experience S.R.L. din cauza întărzierilor în activitatea de curierat. Prin
transmiterea Comenzii pe Website acceptați acest fapt, fiind înștiințat de
eventuale întârzieri în livrarea Produselor, atât prin prezentii T&C, cât
și prin email-ul de Acceptare a Comenzii.
Pentru informații
complete cu privire la Termenii și Conditiile aplicabile Comenzii
dumneavoastră, vă rugăm să consultați secțiunea dedicată de pe Website.